Buch, Englisch, Band 15, 335 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 5838 g
Theory and Practice
Buch, Englisch, Band 15, 335 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 5838 g
Reihe: Public Administration and Information Technology
ISBN: 978-3-319-35946-5
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Kommunal-, Regional-, und Landesverwaltung
- Rechtswissenschaften Öffentliches Recht Verwaltungsrecht Verwaltungspraxis Kommunal- und Regionalverwaltung
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Öffentlicher Dienst, Öffentlicher Sektor
- Rechtswissenschaften Öffentliches Recht Verwaltungsrecht Verwaltungspraxis Public Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
I. Theory.- Introduction: An Overview of the Relationship
between Local Governments and Social Media.- Social Media Framework for Local
Governments.- Social Media Policy of Local Governments.- Social Media Adoption
by Local Governments.- Benefits of Using Social Media in Local Governments.- Barriers
and Risks of Using Social Media in Local Government.- Local Public Services and
Social Media.- Performance of Local Governments and Social Media.- Social Media
and Local Leadership.- Local Politicians, Local Elections, Campaigns and Social
Media.- II. Practice.- From Local Governments in USA.- From Local Governments
in European Countries.- From Local Governments in Asian Countries.- From Local
Governments in Middle-East Countries.- From Local Governments in Africaan
Countries.