Buch, Englisch, 121 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 400 g
Buch, Englisch, 121 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 400 g
ISBN: 978-0-12-656575-1
Verlag: William Andrew Publishing
Zielgruppe
AUDIENCE: Graduate students in nursing, psychology, social work, health administration, and mental health policy and administration, executives working in managed care organizations.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Biologische Psychologie, Neuropsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Literatur für Manager
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizin, Gesundheitswesen Gesundheitssystem, Gesundheitswesen
- Medizin | Veterinärmedizin Medizin | Public Health | Pharmazie | Zahnmedizin Medizinische Fachgebiete Psychiatrie, Sozialpsychiatrie, Suchttherapie
Weitere Infos & Material
Why Evaluate Mental Health Service Outcomes?A Different Perspective: Practical Outcome EvaluationSo, How Do We Tell if Something Works?What Should Be Measured? IssuesWhat Should Be Measured? InstrumentsPotential Booby Traps and LandminesPractical Implementation Issues and SuggestionsIn Conclusion, Shouldn't Everybody Evaluate Outcomes? (and Other Loose Ends)