Stewart | A Sociology of Culture, Taste and Value | Buch | 978-1-349-47790-6 | sack.de

Buch, Englisch, 198 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2679 g

Stewart

A Sociology of Culture, Taste and Value


1. Auflage 2013
ISBN: 978-1-349-47790-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK

Buch, Englisch, 198 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2679 g

ISBN: 978-1-349-47790-6
Verlag: Palgrave Macmillan UK


This book explores sociological debates in relation to culture, taste and value. It argues that sociology can contribute to debates about aesthetic value and to an understanding of how people evaluate.

Stewart A Sociology of Culture, Taste and Value jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


1. Culture in a Rationalizing World 2. The Fate of Cultural Values 3. Why Do We Like What We Like? 4. Expressing Taste 5. Evaluating Culture 6. Culture in a Globalizing World 7. The Local on the Global Stage


Simon Stewart is a Senior Lecturer in Sociology at the University of Portsmouth, UK. He is the author of Culture and the Middle Classes.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.