Styhre | Perception and Organization | Buch | 978-1-349-35434-4 | sack.de

Buch, Englisch, 280 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 361 g

Styhre

Perception and Organization

Art, Music, Media
1. Auflage 2008
ISBN: 978-1-349-35434-4
Verlag: Palgrave Macmillan UK

Art, Music, Media

Buch, Englisch, 280 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 361 g

ISBN: 978-1-349-35434-4
Verlag: Palgrave Macmillan UK


Drawing on a heterogeneous body of literature including art, music and media theory, as well as philosophical and historical studies of perception, this book demonstrates that everyday work in organizations is strongly shaped by and embedded in human perception.

Styhre Perception and Organization jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction The Concept of Perception Art: Visual Perception and the Aesthetic Music: Auditory Perception and Organized Sound Media: The Remediation of Image and Sound Perception and Organizing: Beyond the Text


ALEXANDER STYHRE is Professor at Department of Technology Management and Economics, Chalmers University of Technology, Gothenburg, Sweden, and a Research Fellow at the Institute for Management of Innovation and Technology (IMIT), Sweden.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.