Buch, Englisch, Band 23, 108 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1942 g
Reihe: MPI Studies on Intellectual Property and Competition Law
Buch, Englisch, Band 23, 108 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 1942 g
Reihe: MPI Studies on Intellectual Property and Competition Law
ISBN: 978-3-662-52548-7
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Rechtswissenschaften Internationales Recht und Europarecht Europarecht Europäischer Gewerblicher Rechtsschutz, Medien-, IT- und Urheberrecht
- Rechtswissenschaften Internationales Recht und Europarecht Europarecht Europäisches Handels-, Wirtschafts- und Gesellschaftsrecht, Währungsrecht
- Rechtswissenschaften Ausländisches Recht Common Law (UK, USA, Australien u.a.)
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Geschäftswettbewerb
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Industrielle Organisation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
Introductory remarks by Gintare Surblyte.- Selective Distribution and the Internet – Lessons from Case C-439/09 Pierre Fabre Dermo-Cosmétique (13 October 2011)by Stefan Enchelmaier.- Internet Competition and E-books: Challenging the Competition Policy Acquis? by Simonetta Vezzoso.- A Note on Price Parity Clauses in Platform Markets by Sebastian Wismer.- FTC v. Google: The Enforcement of Antitrust Law in Online Markets by Ronny Hauck.- A Legal Framework for the Assessment of Discriminatory Behaviour in the ICT Sector by Pablo Ibáñez Colomo.- Competition Concerns in Multi-sided Markets in Mobile Communication by Severin Frank.- The more technological approach – Competition law in the digital economy by Rupprecht Podszun.