Buch, Englisch, 363 Seiten
A Reader’s Guide
Buch, Englisch, 363 Seiten
ISBN: 978-1-4438-5627-0
Verlag: Cambridge Scholars Publishing
This book is a comprehensive commentary on Thomas Mann’s seminal novel, one of the key literary artefacts of the 20th century. The author has taken upon himself the task of explaining all the references and allusions contained in the novel, and of providing readers who know little or no German with enough explanatory comments to enable them to understand the novel and extract the maximum reading pleasure from it.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Literaturwissenschaft Deutsche Literatur
- Geisteswissenschaften Literaturwissenschaft Literatursoziologie, Gender Studies
- Geisteswissenschaften Literaturwissenschaft Literaturkritik: Hermeneutik und Interpretation
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Weltgeschichte & Geschichte einzelner Länder und Gebietsräume Deutsche Geschichte
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Kultur- und Ideengeschichte
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Mentalitäts- und Sozialgeschichte