Exploring the Impact of Relationships, Expectations, Resources and Accountability
Buch, Englisch, 274 Seiten, Paperback, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3503 g
ISBN: 978-1-349-49715-7
Verlag: Palgrave Macmillan UK
This book explores the perceptions and role of juvenile justice educators. Through researching the support structures of educational facilities and analysing the positive features of these learning environments, Tannis evaluates how best to educate incarcerated young people and prepare them for their transition back into society.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziale Gruppen/Soziale Themen Jugendkriminalität
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Bildungssystem
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Familiensoziologie
- Rechtswissenschaften Strafrecht Kriminologie, Strafverfolgung
Weitere Infos & Material
Preface 1. Introduction 2. Contextual Setting 3. Greta Olive Juvenile Justice Academy 4. Hubert B. Juvenile Justice Residential Facility 5. Gladys C. Juvenile Justice Academy 6. Philip I. Juvenile Justice Residential Center 7. Cross-Case Discussion 8. Implications for Practice, Policy, and Research and Conclusion