The Handbook of Mathematics Teacher Education: Volume 1 | Buch | 978-90-8790-541-5 | sack.de

Buch, Englisch, Band 1, 324 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 512 g

Reihe: The International Handbook of Mathematics Teacher Education

The Handbook of Mathematics Teacher Education: Volume 1

Knowledge and Beliefs in Mathematics Teaching and Teaching Development

Buch, Englisch, Band 1, 324 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 512 g

Reihe: The International Handbook of Mathematics Teacher Education

ISBN: 978-90-8790-541-5
Verlag: Brill Academic Publishers


The Handbook of Mathematics Teacher Education, the first of its kind, addresses the learning of mathematics teachers at all levels of schooling to teach mathematics, and the provision of activity and programmes in which this learning can take place. It consists of four volumes.

VOLUME 1: Knowledge and Beliefs in Mathematics Teaching and Teaching Development, addresses the “what” of mathematics teacher education, meaning knowledge for mathematics teaching and teaching development and consideration of associated beliefs. As well as
synthesizing research and practice over various dimensions of these issues, it offers advice on best practice for teacher educators, university decision makers, and those involved in systemic policy development on teacher education.
The Handbook of Mathematics Teacher Education: Volume 1 jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.