Tolan / Nerenz | Direct to Consumer Testing: The Role of Laboratory Medicine, an Issue of Cardiology Clinics | Buch | 978-0-323-75444-6 | sack.de

Buch, Englisch, Gewicht: 340 g

Tolan / Nerenz

Direct to Consumer Testing: The Role of Laboratory Medicine, an Issue of Cardiology Clinics

Volume 40-1
Erscheinungsjahr 2020
ISBN: 978-0-323-75444-6
Verlag: Elsevier Health Sciences

Volume 40-1

Buch, Englisch, Gewicht: 340 g

ISBN: 978-0-323-75444-6
Verlag: Elsevier Health Sciences


This issue of Clinics in Laboratory Medicine, guest edited by Drs. Nicole V. Tolan and Robert Nerenz, will cover Direct to Consumer Testing: The Role of Laboratory Medicine. This issue is one of four selected each year by our Editor-in-Chief, Dr. Milenko Jovan Tanasijevic. Topics discussed in this issue will include: Health Literacy, Identifying Valuable Tests, Challenges with At-Home and Mail-In Direct-to-Consumer Genetic Testing, Self-Ordering and Interpretations, American Association for Clinical Chemistry Direct-to-Consumer Genetic Testing Position Statement, Data Disjunction, Integration of At-Home Testing, Wearable Devices, Oncogene Panels and Risk Calculations, Ethics, and Pharmacy's Integration and Testing Offered, among others.

Tolan / Nerenz Direct to Consumer Testing: The Role of Laboratory Medicine, an Issue of Cardiology Clinics jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.