Buch, Englisch, 328 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 630 g
Buch, Englisch, 328 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 235 mm, Gewicht: 630 g
ISBN: 978-1-108-48422-0
Verlag: Cambridge University Press
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Kognitionspsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Experimentelle Psychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Forschung und Information Forschungsmethodik, Wissenschaftliche Ausstattung
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Wirtschafts-, Arbeits- und Organisationspsychologie
Weitere Infos & Material
1. The creativity at the heart of your research; Part I. Develop Your Creative Abilities: 2. Mind your process and be intentional; 3. Use emotions to diagnose problems and move forward; 4. Solve the right problem; 5. Iterate and experiment; Part II. Cultivate Conditions that Support Creativity: 6. Choose your language and stories; 7. Manage your energy; 8. Make your research a team sport; Part III. Bring the Abilities into Your Office or Lab: 9. Integrate the creative abilities, part 1; 10. Integrate the creative abilities, part 2; 11. 30-day creativity-in-research program for individuals or groups; 12. Mentoring creativity; 13. Conclusion.