Buch, Englisch, 316 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 232 mm, Gewicht: 567 g
How New Technology Is Transforming Work
Buch, Englisch, 316 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 232 mm, Gewicht: 567 g
ISBN: 978-0-521-80931-3
Verlag: Cambridge University Press
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Psychologie: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologie / Allgemeines & Theorie Geschichte der Psychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Internet, E-Mail, Social Media
Weitere Infos & Material
1. The internet transforms the workplace; 2. The netcentric technologies emerge; 3. Work, nonwork, and fuzzy lines between; 4. Business communication; 5. Leadership in the internet age; 6. Knowledge management; 7. Virtual teams and computer-supported cooperative work; 8. E-learning; 9. Workplace surveillance and privacy; 10. The changing context of employment; 11. The netcentric workplace; future trends.