Buch, Englisch, 175 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3256 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
Other Voices
Buch, Englisch, 175 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3256 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
ISBN: 978-1-137-39813-0
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The National Perspectives on the Development of Public Relations: Other Voices series is the first to offer an authentic world-wide view of the history of public relations. It will feature six books, five of which will cover continental and regional groups. This first book in the series focuses on Asia and Australasia.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Introduction; Tom Watson 1. Australia and New Zealand; Mark Sheehan (Australia); Chris Galloway (New Zealand) 2. China; Chun-Ju Flora Hung-Baesecke and Yi-Ru Regina Chen 3. India; John V. Vil'Anilam 4. Indonesia; Gregoria Arum Yudarwati 5. Japan; Koichi Yamamura, Seiya Ikari and Takashi Kenmochi 6. Malaysia; Zeti Azreen Ahmad 7. Philippines; Marianne D. Sison and Zeny Sarabia-Panol 8. Singapore; May O. Lwin and Augustine Pang 9. Taiwan; Yi-Chen Wu and Ying-Ju Lai 10. Thailand; Napawan Tantivejakul 11. Vietnam; Loan T.H. Van