Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3256 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
Other Voices
Buch, Englisch, 160 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 3256 g
Reihe: National Perspectives on the Development of Public Relations
ISBN: 978-1-137-42749-6
Verlag: Palgrave MacMillan UK
The National Perspectives on the Development of Public Relations: Other Voices series is the first to offer an authentic world-wide view of the history of public relations. It will feature six books, five of which will cover continental and regional groups. This book in the series focuses on Western Europe.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Entwicklungsökonomie & Emerging Markets
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Introduction; Tom Watson 1. Austria; Astrid Spatzier 2. France; Bruno Chaudet, Valérie Carayol and Alex Frame 3. Finland; Elina Melgin 4. Germany; Günter Bentele 5. Greece; Anastasios Theofilou 6. Italy; Toni Muzi Falconi and Fabio Ventoruzzo 7. The Netherland; Betteke van Ruler and Anne-Marie Cotton 8. Scandinavia; Larsåke Larsson, Tor Bang, and Finn Frandsen 9. Spain; Natalia Rodriguez-Salcedo and Jordi Xifra 10. United Kingdom; Jacquie L'Etang