Wells | Achieving Equity in Gifted Programming | Buch | 978-1-61821-877-3 | sack.de

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 226 mm, Gewicht: 159 g

Wells

Achieving Equity in Gifted Programming

Dismantling Barriers and Tapping Potential
1. Auflage 2019
ISBN: 978-1-61821-877-3
Verlag: Taylor & Francis

Dismantling Barriers and Tapping Potential

Buch, Englisch, 112 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 226 mm, Gewicht: 159 g

ISBN: 978-1-61821-877-3
Verlag: Taylor & Francis


Achieving Equity in Gifted Programming offers practical, research-based programming implementations to increase equity in gifted education and:

Wells Achieving Equity in Gifted Programming jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Acknowledgments Introduction CHAPTER 1 Underrepresentation: How Did We Get Here? CHAPTER 2 Roadmap to Redesign: One District’s Story CHAPTER 3 Identification 7 CHAPTER 4 Talent Spotting CHAPTER 5 Race CHAPTER 6 Understanding Privilege and Implicit Bias CHAPTER 7 Empowering Educators to Make a Difference References About the Author


April Wells is the Gifted Coordinator in Illinois School District U-46, where she facilitated the redesign of the District's gifted program in 2012-2013.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.