Buch, Englisch, 140 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 254 g
Reihe: SpringerBriefs in Education
Connecting Sophisticated Thinking from Early Childhood to PhD
Buch, Englisch, 140 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 254 g
Reihe: SpringerBriefs in Education
ISBN: 978-981-15-2682-4
Verlag: Springer Nature Singapore
The book provides guidance that allows curriculum improvement, teacher action research and larger-scale research to be reported on from a common perspective, bridging the gap between those readers focused on research and those focused on teaching. The book shares valuable insights and ways of addressing the contemporary issue of discipline-based learning versus transdisciplinary learning, reducing the dichotomy and enabling the two approaches to complement each other.
This is an Open Access book.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Vorschul- und Kindergartenpädagogik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Lehrerausbildung
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik Philosophie der Erziehung, Bildungstheorie
Weitere Infos & Material
1 What is our purpose?.- 2 What do we need?.- 3 How do we arrange?.- 4 What do we trust?.- 5 What does it mean?.- 6 How do we relate?.- 7 How much guidance?.