Buch, Englisch, 61 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 104 g
Reihe: DoShorts
Roles and Interventions
Buch, Englisch, 61 Seiten, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 104 g
Reihe: DoShorts
ISBN: 978-1-909293-48-9
Verlag: Routledge
How to Engage Youth to Drive Corporate Sustainability provides practical, specific recommendations that professionals can adopt to improve engagement of young people and drive forward corporate sustainability efforts.
Zielgruppe
Postgraduate and Professional Practice & Development
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmensethik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Betriebliches Energie- und Umweltmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Non-Profit-Organisationen, Verbände
Weitere Infos & Material
About the authorAbstractPreface1. Why engage with young people?2. Who are young people anyway?3. Youth engagement: How to do it right4. The next frontierAcknowledgementsReferencesFurther reading