Zotzmann / Rivers | Isms in Language Education | Buch | 978-1-5015-1082-3 | sack.de

Buch, Englisch, 270 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 579 g

Reihe: ISSN

Zotzmann / Rivers

Isms in Language Education

Oppression, Intersectionality and Emancipation
1. Auflage 2017
ISBN: 978-1-5015-1082-3
Verlag: De Gruyter

Oppression, Intersectionality and Emancipation

Buch, Englisch, 270 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 236 mm, Gewicht: 579 g

Reihe: ISSN

ISBN: 978-1-5015-1082-3
Verlag: De Gruyter


This volume develops a comprehensive understanding of the manner in which dominant/emergent ideologies, discourses and social structures impact language education. The 17 chapters analyze the complex social dynamics of "isms" within language education and detail how such dynamics influence language education pedagogies and practices, institutional policies, intergroup subjectivities in addition to language proficiency achievements.
Zotzmann / Rivers Isms in Language Education jetzt bestellen!

Zielgruppe


Advanced Students and Researchers in Applied Linguistics, Socioli

Weitere Infos & Material


Damian J. Rivers, Future University Hakodate, Japan; Karin Zotzmann, Southampton University, UK.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.