Archambault / Hoßfeld / Purchase | Evaluation in the Crowd. Crowdsourcing and Human-Centered Experiments | Buch | 978-3-319-66434-7 | sack.de

Buch, Englisch, 191 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 3168 g

Reihe: Information Systems and Applications, incl. Internet/Web, and HCI

Archambault / Hoßfeld / Purchase

Evaluation in the Crowd. Crowdsourcing and Human-Centered Experiments

Dagstuhl Seminar 15481, Dagstuhl Castle, Germany, November 22 - 27, 2015, Revised Contributions
1. Auflage 2017
ISBN: 978-3-319-66434-7
Verlag: Springer International Publishing

Dagstuhl Seminar 15481, Dagstuhl Castle, Germany, November 22 - 27, 2015, Revised Contributions

Buch, Englisch, 191 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 3168 g

Reihe: Information Systems and Applications, incl. Internet/Web, and HCI

ISBN: 978-3-319-66434-7
Verlag: Springer International Publishing


As the outcome of the Dagstuhl Seminar 15481 on Crowdsourcing and Human-Centered Experiments, this book is a primer for computer science researchers who intend to use crowdsourcing technology for human centered experiments.

The focus of this Dagstuhl seminar, held in Dagstuhl Castle in November 2015, was to discuss experiences and methodological considerations when using crowdsourcing platforms to run human-centered experiments to test the effectiveness of visual representations. The inspiring Dagstuhl atmosphere fostered discussions and brought together researchers from different research directions. The papers provide information on crowdsourcing technology and experimental methodologies, comparisons between crowdsourcing and lab experiments, the use of crowdsourcing for visualisation, psychology, QoE and HCI empirical studies, and finally the nature of crowdworkers and their work, their motivation and demographic background, as well as the relationships among people formingthe crowdsourcing community.

Archambault / Hoßfeld / Purchase Evaluation in the Crowd. Crowdsourcing and Human-Centered Experiments jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Crowdsourcing Versus the Laboratory: Towards Human-centered Experiments Using the Crowd.- Understanding The Crowd: Ethical and Practical Matters in the Academic Use of Crowdsourcing.- Crowdsourcing Technology to Support Academic Research.- Crowdsourcing for Information Visualization: Promises and Pitfalls.- Cognitive Information Theories of Psychology and Applications with Visualization and HCI through Crowdsourcing Platforms.- Crowdsourcing Quality of Experience Experiments.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.