Ardissono / Kobsa / Maybury | Personalized Digital Television | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, Band 6, 321 Seiten, eBook

Reihe: Human-Computer Interaction Series

Ardissono / Kobsa / Maybury Personalized Digital Television

Targeting Programs to Individual Viewers
Erscheinungsjahr 2006
ISBN: 978-1-4020-2164-0
Verlag: Springer Netherland
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

Targeting Programs to Individual Viewers

E-Book, Englisch, Band 6, 321 Seiten, eBook

Reihe: Human-Computer Interaction Series

ISBN: 978-1-4020-2164-0
Verlag: Springer Netherland
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



TV viewers today are exposed to overwhelming amounts of information, and challenged by the plethora of interactive functionality provided by current set-top boxes. To ensure broad adoption of this technology by consumers, future Digital Television will have to take usability issues thoroughly into account. In particular, serious attention must be paid to facilitate the selection of content on an individual basis, and to provide easy-to-use interfaces that satisfy viewers' interaction requirements.This volume collects selected research reports on the development of personalized services for Interactive TV. Drawing upon contributions from academia and industry in the US, Europe and Asia, this book represents a comprehensive picture of leading edge research in personalized television.
Ardissono / Kobsa / Maybury Personalized Digital Television jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Electronic Program Guides.- User Modeling and Recommendation Techniques for Personalized Electronic Program Guides.- TV Personalization System.- Case-Studies on the Evolution of the Personalized Electronic Program Guide.- Interactive Television Personalization.- Group Modeling: Selecting a Sequence of Television Items to Suit a Group of Viewers.- Categorization of Japanese TV Viewers Based on Program Genres They Watch.- Broadcast News and Personalized Content.- Personalcasting: Tailored Broadcast News.- Media Augmentation and Personalization Through Multimedia Processing and Information Extraction.- Content Morphing: A Novel System for Broadcast Delivery of Personalizable Content.- ITV User Interfaces.- Designing Usable Interfaces for TV Recommender Systems.- The Time-Pillar World.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.