• Neu
Bayer | Digital Media Regulation within the European Union | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 382 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 227 mm

Bayer Digital Media Regulation within the European Union

A Framework for a New Media Order

E-Book, Englisch, 382 Seiten, Format (B × H): 153 mm x 227 mm

ISBN: 978-3-7489-4535-2
Verlag: Nomos
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This book analyses the new structure of democratic public discourse and reinterprets the meaning of media freedom. It discusses the development of European electronic media regulation in a historical and regulatory perspective and presents how the new digital regulation has organically developed on its grounds. The new digital regulation is introduced primarily from the perspective of how it contributes to establishing a new media order.
This interdisciplinary discussion intersects law, media science and political studies and addresses readers interested in the development of new media, democracy, or technology regulation.
The author's research focuses on media freedom and media regulation, with a particular interest in new technologies.
Bayer Digital Media Regulation within the European Union jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.