Buch, Englisch, 411 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 663 g
A Practical Guide
Buch, Englisch, 411 Seiten, Previously published in hardcover, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 663 g
Reihe: Advances in Game-Based Learning
ISBN: 978-3-319-79175-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
- Sozialwissenschaften Pädagogik Teildisziplinen der Pädagogik Medienpädagogik, Mediendidaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Computerspiele, Internetspiele
Weitere Infos & Material
Part One Context.- What Is It About Games?.- Digital Game-Based Learning: Learning With Games.- Digital Game Pedagogy: Teaching With Games.- Part Two Choosing Games.- Commercial Off-The-Shelf Games (COTS).- A Magic Bullet.- Evaluating Games.- 4PEG In Action.- Part Three Using Games.- Designing Game Based Pedagogy.- Game Based Lessons.- Creating DGBL Lesson Plans & Curricula.- End Game.- Supplementary Materials.