Berman | The Blueprint for Strategic Advertising | Buch | 978-0-7656-4657-6 | sack.de

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 255 mm x 186 mm, Gewicht: 540 g

Berman

The Blueprint for Strategic Advertising

How Critical Thinking Builds Successful Campaigns
1. Auflage 2016
ISBN: 978-0-7656-4657-6
Verlag: Taylor & Francis Ltd

How Critical Thinking Builds Successful Campaigns

Buch, Englisch, 224 Seiten, Format (B × H): 255 mm x 186 mm, Gewicht: 540 g

ISBN: 978-0-7656-4657-6
Verlag: Taylor & Francis Ltd


The Blueprint for Strategic Advertising’s step-by-step approach takes a comprehensive and exclusive look into the strategic use of visual, verbal, social media, integrated, and global of advertising communication. Its deconstructive process analyzes one aspect at a time, creating an invaluable research tool that students, professors, small business owners and entrepreneurs will refer to, time and again. This useful guide will concentrate on how strategy is integrated into visual and verbal ideation.

Berman’s compact, content-rich guide offers chapters detailing social media, user-centered interactive advertising, and presentation strategy, closing with the creation of a "blueprint" to strategizing globally. Features include a handy reference guide to powerful strategizing, an exploration of strategies for myriad media and messaging vehicles, and an examination of the strategic implementation of the visual and verbal union.

This guide will be useful to students in advertising, marketing, and business courses as well as advertising professionals and entrepreneurs, outside the classroom.

Berman The Blueprint for Strategic Advertising jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


- Introduction 2. Development of Strategy: Structural Components 3. Audience Strategy: Architectural Perspective 4. Creative Strategy: Structural Support Webbing 5. Conceptual Strategy: Presentation Drawing 6.Verbal Communication Strategy: Architectural Rendering 7. Visual Communication Strategy: Design Drawing 8. Media Strategy: Multi-tier Application Development 9. Interactive Strategy: User-centered Design 10.Campaign Strategy: Architectural Model 11. Global Strategy: Architectural Blueprint


Margo Berman is Professor of Advertising and Public Relations at Florida International University, USA



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.