Buch, Englisch, 256 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm
The Making of a Public Relations Icon
Buch, Englisch, 256 Seiten, Hardback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm
ISBN: 978-0-8262-2259-6
Verlag: University of Missouri Press
Plank rose to the highest level of the field’s national association at a time when its leadership and membership were predominantly male. This book explores how she managed to navigate the very real barriers of gender-based discrimination that existed in public relations at least through the 1970s, and how she ultimately became devoted to public relations education.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Öffentlicher Dienst, Öffentlicher Sektor
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Soziologie Allgemein Feminismus, Feministische Theorie
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtswissenschaft Allgemein Biographien & Autobiographien: Historisch, Politisch, Militärisch