Blackshaw | Sports Marketing Europe: The Legal and Tax Aspects | Buch | 978-90-6544-678-7 | sack.de

Buch, Englisch, 482 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 1062 g

Blackshaw

Sports Marketing Europe: The Legal and Tax Aspects


1. Auflage 1993
ISBN: 978-90-6544-678-7
Verlag: Wolters Kluwer

Buch, Englisch, 482 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 1062 g

ISBN: 978-90-6544-678-7
Verlag: Wolters Kluwer


This book is a useful, non-academic and comprehensive first reference book intended for the business community, sporting clubs, sponsors, international sports associations, sports administrators, agents, advertising agencies, sponsorship and marketing directors, licensing and merchandising executives, and legal counsels.

Among the areas covered in detail are:

  • sponsorship relationship (contract law)
  • formalities of contract
  • tax aspects
  • exclusive arrangements
  • territorial restrictions
  • trademark policies
  • advertising
  • intellectual property
  • franchising
  • arbitration

    Sports Marketing in Europe covers 26 European countries plus EC aspects.

  • Blackshaw Sports Marketing Europe: The Legal and Tax Aspects jetzt bestellen!

    Zielgruppe


    Research



    Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
    Vorname*
    Nachname*
    Ihre E-Mail-Adresse*
    Kundennr.
    Ihre Nachricht*
    Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
    Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.