Blakey | Sport Marketing | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 224 Seiten

Reihe: Active Learning in Sport Series

Blakey Sport Marketing


1. Auflage 2011
ISBN: 978-0-85725-091-9
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

E-Book, Englisch, 224 Seiten

Reihe: Active Learning in Sport Series

ISBN: 978-0-85725-091-9
Verlag: SAGE Publications
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



This is a highly accessible text that provides detailed coverage of the key concepts, ideas, principles and techniques of sport marketing. It combines clear and concise explanations with applied case studies, supported by clear objectives, learning activities and points for reflection. UK-based examples are used throughout and the book successfully combines both theory and practice. The field of sport marketing is an exciting and fast-moving part of the sports industry that presents new challenges requiring innovative and effective solutions. Engagement with sport marketing therefore equips students with valuable transferable skills necessary for all sport managers of the future.
Blakey Sport Marketing jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.