Buch, Englisch, 320 Seiten, Print PDF, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 408 g
The Public and Private Faces of Urban Marketing Policy, 1939-88
Buch, Englisch, 320 Seiten, Print PDF, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 408 g
ISBN: 978-0-85255-134-9
Verlag: Boydell & Brewer
Examines the impact of liberalizing trade in staple food commodities.
The author shows the way grain traders and households in five Tanzanian towns were affected by the Tanzanian government's decision to opt for liberalization in the trade of two staple food crops: rice and maize.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft Internationaler Handel
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Fertigungsindustrie Lebensmittelindustrie, Nahrungsmittelindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Primärer Sektor Agrarökonomie, Ernährungswirtschaft