Centre d'Etude et de Recherche de Droit

Terrorism and International Law, 2006

2006
Erscheinungsjahr 2007
ISBN: 978-90-04-16108-5
Verlag: Brill Academic Publishers

The Centre for Studies and Research in International Law and International Relations forms part of the Hague Academy of International Law, and operates under the authority of its managing board and within the framework of its teaching. The Centre was established for further in-depth research in the area of international law.
The topic for 2006 was: Terrorism and International Law.
Centre d'Etude et de Recherche de Droit Terrorism and International Law, 2006 jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Les organes dirigeants de l'Académie. Centre d'études et de recherche 2006: Terrorism et droit international. Bilan de recherches de la section de langue française du Centre d'étude et de recherche de l'Académie, par S. Sur, professeur à l'Université Paris II (Panthéon-Assas).
The Present State of Research Carried Out by the English-speaking Section of the Centre for Studies and Research, by M.J. Glennon, Professor at the Fletcher School of Law and Diplomacy, Tufts University.
Annexes: liste de participants et sujets traités; présentation du entre d;étude et de recherche de droit international et de relations internationales de l'Académie de droit international de La Haye.


Co-publication with: The Hague Academy of International Law.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.