Challenges and Emerging Strategies for Global Networking Post COVID-19 | Buch | 978-1-7998-8857-4 | sack.de

Buch, Englisch, 315 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

Challenges and Emerging Strategies for Global Networking Post COVID-19


Erscheinungsjahr 2022
ISBN: 978-1-7998-8857-4
Verlag: IGI Global

Buch, Englisch, 315 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm

ISBN: 978-1-7998-8857-4
Verlag: IGI Global


Management methodology and its applicability in society has changed drastically during the COVID-19 pandemic. Organizations have had to adopt new forms of resilience based on the needs of a different consumer. The COVID-19 market is a challenge for both producers and consumers as it meets new needs and a new capacity of merchandising.

Challenges and Emerging Strategies for Global Networking Post COVID-19 fully unleashes the broad potential of entrepreneurial activity by exploring and highlighting new businesses and, as a result, the well-being of millions of people globally throughout the COVID-19 pandemic and prospects for the future. Delving into topics such as student empowerment, economic sectors, and personal finance, this book is an essential resource for managers, CEOs, consultants, faculty of higher education, students, researchers, policymakers, and academicians.
Challenges and Emerging Strategies for Global Networking Post COVID-19 jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.