Buch, Englisch, 315 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm
Buch, Englisch, 315 Seiten, Paperback, Format (B × H): 216 mm x 279 mm
ISBN: 978-1-7998-8857-4
Verlag: IGI Global
Challenges and Emerging Strategies for Global Networking Post COVID-19 fully unleashes the broad potential of entrepreneurial activity by exploring and highlighting new businesses and, as a result, the well-being of millions of people globally throughout the COVID-19 pandemic and prospects for the future. Delving into topics such as student empowerment, economic sectors, and personal finance, this book is an essential resource for managers, CEOs, consultants, faculty of higher education, students, researchers, policymakers, and academicians.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Geschichtswissenschaft Geschichtliche Themen Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Geschichte der VWL
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Internationale Wirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Finanzkrisen, Wirtschaftskrisen
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftsgeschichte
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Betriebswirtschaft: Theorie & Allgemeines