Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 634 g
How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 634 g
ISBN: 978-1-78966-687-8
Verlag: Kogan Page
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Chapter - 00: Introduction;Chapter - 01: Build Your Approach - Getting Started;Chapter - 02: Build Your Approach - Engaging Your Team;Chapter - 03: Listen and Learn - Hearing Your Customers;Chapter - 04: Listen and Learn - Leveraging Customer Service;Chapter - 05: Educate and Design - Telling Your Customer's Story;Chapter - 06: Educate and Design - Shaping Processes and Technology;Chapter - 07: Inspire and Execute - Building Customer Advocacy;Chapter - 08: Inspire and Execute - Delivering Perfection;Chapter - 09: Adjust and Innovate - Assessing and Improving;Chapter - 10: Adjust and Innovate - Keeping the Momentum Going