Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 792 g
How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 792 g
ISBN: 978-1-78966-689-2
Verlag: Kogan Page
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: Build Your Approach - Getting Started;
- Chapter - 02: Build Your Approach - Engaging Your Team;
- Chapter - 03: Listen and Learn - Hearing Your Customers;
- Chapter - 04: Listen and Learn - Leveraging Customer Service;
- Chapter - 05: Educate and Design - Telling Your Customer's Story;
- Chapter - 06: Educate and Design - Shaping Processes and Technology;
- Chapter - 07: Inspire and Execute - Building Customer Advocacy;
- Chapter - 08: Inspire and Execute - Delivering Perfection;
- Chapter - 09: Adjust and Innovate - Assessing and Improving;
- Chapter - 10: Adjust and Innovate - Keeping the Momentum Going