Buch, Englisch, Band 80, 113 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 207 g
Second International ICST Conference, AMMA 2011, New York, USA, August 22-23, 2011, Revised Selected Papers
Buch, Englisch, Band 80, 113 Seiten, Paperback, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 207 g
ISBN: 978-3-642-30912-0
Verlag: Springer
The 22 revised full papers presented were carefully selected from numerous submissions covering topics such as school choice, markets for housing, energy, and advertising, prediction markets, and the theory of market design.
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Mikroökonomie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Immobilienwirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Werbeindustrie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Energie- & Versorgungswirtschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
Weitere Infos & Material
Market User Interface Design.- Evaluating Hidden Market Design.- Expectations: Point-Estimates, Probability Distributions, Confidence, and Forecasts.- Instructor Rating Markets.