Creative Spaces for Qualitative Researching | Buch | 978-94-6091-759-2 | sack.de

Buch, Englisch, Band 5, 324 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 451 g

Reihe: Practice, Education, Work and Society

Creative Spaces for Qualitative Researching

Living Research
Erscheinungsjahr 2011
ISBN: 978-94-6091-759-2
Verlag: Brill Academic Publishers

Living Research

Buch, Englisch, Band 5, 324 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 451 g

Reihe: Practice, Education, Work and Society

ISBN: 978-94-6091-759-2
Verlag: Brill Academic Publishers


Creative Spaces for Qualitative Researching: Living Research. This book looks inward at researchers who are seeking to live their research—to embody the principles, methodologies and ethical conduct that comprises their research strategies. And, it looks outward at the living world as the focus of qualitative research. From both perspectives the editors and authors of this book have created spaces for qualitative research that provide critical and creative frameworks for conducting and living their research. A rich variety of research voices and lives are illuminated, liberated and revealed in the book. There are five sections in the book:
§ Researching Living Practices
§ Doing Creative Research
§ Being a Creative Researcher
§ Co-Creating Qualitative Research in Creative Spaces
§ Becoming Transformed Through Creative Research.
Creative Spaces for Qualitative Researching jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.