Buch, Englisch, 234 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 565 g
Reihe: Management for Professionals
The Art and Science of Creating Game-Changers
Buch, Englisch, 234 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 565 g
Reihe: Management for Professionals
ISBN: 978-3-031-54092-9
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Neurowissenschaften, Kognitionswissenschaft
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Wirtschaftssektoren & Branchen: Allgemeines
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie
Weitere Infos & Material
1. Understanding Luxury Shoppers, UHNWIs, and the Science of Mind Reading.- 2. Profiling Luxury Shoppers, Emerging Markets, and the Sense of Vibration.- 3. Identifying Profitable Markets, eVTOLs, and the Physiology of Luxury.- 4. Turning Features into Benefits, Luxury Lifestyle, and the Sense of Motion.- 5. Creating Game-Changers, Sustainable Luxury, and Beauty OCD.- 6. Spotting the Right Positioning, Luxury Gifting, and the Sense of Colors.- 7. Designing Luxury Brands, Hard Luxury, and the Epigenetics of Success.- 8. Creating a Unique Style, Affordable Luxury, and the Magnetic Sense.- 9. Expanding Luxury Brands Internationally, Space Travel, and the Power of Defying the Elements.- 10. Reaching Luxury Shoppers, Travel Retail, and the Sense of Time.- 11. Building Iconic Luxury Brands, GenAI, and the Gift of Foresight.- 12. Finding the Right Influencers, KOLs, and the Sense of Smell.