Developing Student Ownership | Buch | 978-1-943920-55-6 | sack.de

Buch, Englisch, Paperback

Developing Student Ownership

Supporting Students to Own Their Learning Through the Use of Strategic Learning Practices
Erscheinungsjahr 2019
ISBN: 978-1-943920-55-6
Verlag: Learning Sciences International

Supporting Students to Own Their Learning Through the Use of Strategic Learning Practices

Buch, Englisch, Paperback

ISBN: 978-1-943920-55-6
Verlag: Learning Sciences International


Wouldn’t you love to walk into your own class full of motivated, engaged, and eager students who own their learning?

Developing Student Ownership provides validated techniques that transform students from passengers in their education to active participants.

Robert Crowe and Jane Kennedy combine 50+ years of research, consulting, and practical classroom experience to break down the practices in curriculum, instruction, assessment, and classroom climate that increase the opportunities for learning. When you finish this guide, you’ll better understand how to help students: - Own what they are learning
- Own how they are learning
- Own how well they are learning
- Own their role in class
Containing real classroom examples, self-assessment prompts and best practices, Developing Student Ownership is a comprehensive and functional guide no teacher will want to be without.?
Developing Student Ownership jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.