Drivers and Barriers to Achieving Quality in Higher Education | Buch | 978-94-6209-492-5 | sack.de

Buch, Englisch, 194 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 278 g

Drivers and Barriers to Achieving Quality in Higher Education


Erscheinungsjahr 2014
ISBN: 978-94-6209-492-5
Verlag: Brill Academic Publishers

Buch, Englisch, 194 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 278 g

ISBN: 978-94-6209-492-5
Verlag: Brill Academic Publishers


The topic of achieving and assuring quality in every higher education institution continues to be both relevant and urgent worldwide. This volume presents a considered discussion of a range of facets of the issue, drawing on the findings of a 3 year EU research programme involving seven countries: Czech Republic, United Kingdom, Latvia, Portugal, Poland, Slovakia and the Netherlands. Topics include access, student assessment, governance, stakeholders, academic faculty, information and the interface between the secondary and tertiary sectors. The authors, all of whom are drawn from the research teams, explore particular aspects of the research objectives. These aim to identify the drivers and overcome the barriers to establishing high quality in both European higher education, in relation to the Standards and Guidelines for Quality Assurance and, by implication, in worldwide higher education.
Drivers and Barriers to Achieving Quality in Higher Education jetzt bestellen!
Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.