Eisend / Zabkar | Advances in Advertising Research VIII | Buch | 978-3-658-18730-9 | sack.de

Buch, Englisch, 293 Seiten, Book, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 5005 g

Reihe: European Advertising Academy

Eisend / Zabkar

Advances in Advertising Research VIII

Challenges in an Age of Dis-Engagement
1. Auflage 2017
ISBN: 978-3-658-18730-9
Verlag: Springer

Challenges in an Age of Dis-Engagement

Buch, Englisch, 293 Seiten, Book, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 5005 g

Reihe: European Advertising Academy

ISBN: 978-3-658-18730-9
Verlag: Springer


This book addresses challenges in research and management pertaining to the media, contents, and audiences in our current era of (dis)engagement. These challenges relate to the evidence pointing to increasing/decreasing interactions between actors in social, cultural, and economic systems. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 15th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Ljubljana (Slovenia) in July 2016. The conference gathered more than 130 participants from various countries from nearly all continents.
Eisend / Zabkar Advances in Advertising Research VIII jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Advertising Media, Content, Audiences.- Advertising Processing and Reception.- Online Advertising and Communication.- Advertising Effectiveness.


Vesna Zabkar, Ph.D., is a full professor of marketing and vice-dean of research at the Faculty of Economics, University of Ljubljana.  

Martin Eisend is Professor of Marketing at the European University Viadrina, Frankfurt (Oder), Germany.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.