El Rhalibi | Transactions on Edutainment II | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, Band 5660, 313 Seiten, eBook

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

El Rhalibi Transactions on Edutainment II


2009
ISBN: 978-3-642-03270-7
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, Band 5660, 313 Seiten, eBook

Reihe: Lecture Notes in Computer Science

ISBN: 978-3-642-03270-7
Verlag: Springer
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



El Rhalibi Transactions on Edutainment II jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Papers from GDTW 2008.- Coordinating Heterogeneous Game-Based Learning Approaches in Online Learning Environments.- Networking Middleware and Online-Deployment Mechanisms for Java-Based Games.- A Testbed for P2P Gaming Using Time Warp.- How to Steer Characters in Group Games.- Time-Based Personalised Mobile Game Downloading.- Papers from Cyberworlds 2008.- Adopting Virtual Characters in Virtual Systems from the Perspective of Communication Studies.- Teaching Me Softly: Experiences and Reflections on Informal Educational Game Design.- Visual Haptic-Based Biomolecular Docking and Its Applications in E-Learning.- Exploring Movie Recommendation System Using Cultural Metadata.- Virtual and Augmented Reality Tools for Teleoperation: Improving Distant Immersion and Perception.- HES-SPATO: An Online History Educational System Based on SCORM.- Regular Papers.- Pyvox 2: An Audio Game Accessible to Visually Impaired People Playable without Visual Nor Verbal Instructions.- Design Tools for Online Educational Games: Concept and Application.- Earth and Planetary System Science Game Engine.- A XML Tree Based Leveled Filtering Method and Its Application.- Fostering Students’ Participation in Face-to-Face Interactions and Deepening Their Understanding by Integrating Personal and Shared Spaces.- Make Learning Fun with Programming Contests.- KEI-Time Traveler: A Virtual Time Machine with Mobile Phones for Learning Local History.- A 3D Campus on the Internet – A Networked Mixed Reality Environment.- Photo Realistic 3D Cartoon Face Modeling Based on Active Shape Model.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.