Strategically Managing Knowledge Assets
Buch, Englisch, 227 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 440 g
ISBN: 978-0-230-34823-3
Verlag: Palgrave MacMillan UK
First book to combine financial results with proprietary benchmarking data and in-depth interviews with experienced knowledge practitioners. The resulting framework provides an inside- and outside-the-firm view of the risks and opportunities found in knowledge management and competitive intelligence.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Wissensmanagement
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Wirtschaftsmathematik und -statistik
Weitere Infos & Material
List of Tables List of Figures Foreword; J.Prescott Acknowledgements Setting the Stage SPF Review: Our Journey Preparing for Launch SPF45: From the Top SPF45: From the Inside SPF30: From the Top SPF30: From the Inside SPF15: From the Top SPF15: From the Inside SPF5: From the Top SPF5: From the Inside Conclusions: More is Not Always Better, Better is Knowing What's More References