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Theaterleitung, Theatermanagement

167  Titel


    Morrow Artist Management

    Agility in the Creative and Cultural Industries
    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-315-52087-2
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    52,49 € (inkl. MwSt.)
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    Marié Cultural Policy and Management in Borderlands

    Creating on the Edge
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-53744-3
    Medium: Buch
    71,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hadley Cultural Leadership in Practice

    Beyond Arts Management and Cultural Policy
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-48773-1
    Medium: Buch
    193,90 € (inkl. MwSt.)
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    Sharp The Thriving Artist

    Saving and Investing for Performers, Artists, and the Stage & Film Industries
    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-61141-7
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    44,49 € (inkl. MwSt.)
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    Stevenson Managing Organisational Success in the Arts

    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-73676-4
    Medium: Buch
    59,00 € (inkl. MwSt.)
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    (ABTT) / Shewring Theatre Buildings

    A Design Guide
    2. Auflage 2024
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-032-35529-0
    Medium: Buch
    65,50 € (inkl. MwSt.)
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    Geiger / Suber Creativity and Copyright

    Legal Essentials for Screenwriters and Creative Artists
    1. Auflage 2019
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-0-520-97274-2
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: 6 - ePub Watermark
    8,49 € (inkl. MwSt.)
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    Seeley D'Oyly Carte

    The Decline and Fall of an Opera Company
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-61057-9
    Medium: Buch
    60,30 € (inkl. MwSt.)
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    Geiger / Suber Creativity and Copyright - Legal Essentials for Screenwriters and Creative Artists

    1. Auflage 2019
    Verlag: University of California Press
    ISBN: 978-0-520-30352-2
    Medium: Buch
    62,00 € (inkl. MwSt.)
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    Biehl Dance and Organization

    Integrating Dance Theory and Methods into the Study of Management
    1. Auflage 2017
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-93551-8
    Medium: Buch
    209,50 € (inkl. MwSt.)
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    Roy / Pellegrin-Boucher Business Model Innovation in Creative and Cultural Industries

    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-71442-4
    Medium: Buch
    191,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Connock Entrepreneurship in Media and Entertainment

    Hits and Value Creation
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-032-84800-6
    Medium: Buch
    178,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Schiller Living the Lighting Life

    A Guide to a Career in Entertainment Lighting
    1. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-367-34932-5
    Medium: Buch
    45,00 € (inkl. MwSt.)
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    Ricci / Massi / Prokupek Artificial Intelligence in the Cultural and Creative Sectors

    Opportunities, Challenges, and Transformations
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-032-83520-4
    Medium: Buch
    178,50 € (inkl. MwSt.)
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    Balla / Kozak / Zankel Theaterarbeitsgesetz

    2. neu bearbeitete Auflage 2011
    Verlag: ÖGB Verlag
    ISBN: 978-3-7035-1475-3
    Medium: Buch
    59,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Walter Oper. Geschichte einer Institution

    1. Auflage 2016
    Verlag: J.B. Metzler
    ISBN: 978-3-476-02563-0
    Medium: Buch
    54,99 € (inkl. MwSt.)
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    Balme / Fisher Theatre Institutions in Crisis

    European Perspectives
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-26610-3
    Medium: Buch
    189,20 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Biehl Dance and Organization

    Integrating Dance Theory and Methods into the Study of Management
    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-02653-0
    Medium: Buch
    65,20 € (inkl. MwSt.)
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    Morrow Artist Management

    Agility in the Creative and Cultural Industries
    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-69766-9
    Medium: Buch
    58,70 € (inkl. MwSt.)
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    Brodsky / Olin Junctures in Women's Leadership: The Arts

    Volume 3
    Erscheinungsjahr 2018
    Verlag: Rutgers University Press
    ISBN: 978-0-8135-8827-8
    Medium: Buch
    104,50 € (inkl. MwSt.)
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    Herbert / Johnson Point of Sale

    Analyzing Media Retail
    Erscheinungsjahr 2019
    Verlag: Rutgers University Press
    ISBN: 978-0-8135-9553-5
    Medium: Buch
    151,50 € (inkl. MwSt.)
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    Scherer Narrative internationaler Theaterfestivals

    Kuratieren als kulturpolitische Strategie
    1. Auflage 2020
    Verlag: transcript
    ISBN: 978-3-8394-5357-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    29,99 € (inkl. MwSt.)
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    Rusak Women, Music and Leadership

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-02501-8
    Medium: Buch
    56,50 € (inkl. MwSt.)
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    Montañez Smukler Liberating Hollywood

    Women Directors and the Feminist Reform of 1970s American Cinema
    Erscheinungsjahr 2018
    Verlag: Rutgers University Press
    ISBN: 978-0-8135-8748-6
    Medium: Buch
    152,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Montañez Smukler Liberating Hollywood

    Women Directors and the Feminist Reform of 1970s American Cinema
    Erscheinungsjahr 2018
    Verlag: Rutgers University Press
    ISBN: 978-0-8135-8747-9
    Medium: Buch
    35,50 € (inkl. MwSt.)
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    Järvinen Rethinking Cultural Centers

    A Nordic Perspective on Multipurpose Cultural Organizations
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-18212-4
    Medium: Buch
    31,70 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Nichols / Lewis / Tomczyk Entrepreneurial Cosplay

    Creating Identity, Building Identity, Brand and Business Acumen
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-22088-8
    Medium: Buch
    61,90 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Marié Cultural Policy and Management in Borderlands

    Creating on the Edge
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-53748-1
    Medium: Buch
    33,90 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Rusak Women, Music and Leadership

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-02502-5
    Medium: Buch
    194,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Schiller Living the Lighting Life

    A Guide to a Career in Entertainment Lighting
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-34933-2
    Medium: Buch
    189,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Grange The Business of American Theatre

    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-46021-1
    Medium: Buch
    191,20 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Geiger / Suber Creativity and Copyright

    Legal Essentials for Screenwriters and Creative Artists
    1. Auflage 2019
    Verlag: University of California Press
    ISBN: 978-0-520-30353-9
    Medium: Buch
    16,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Cuyler Access, Diversity, Equity and Inclusion in Cultural Organizations

    Insights from the Careers of Executive Opera Managers of Color in the US
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-55788-1
    Medium: Buch
    60,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Yadav Touring Theatrical Productions

    An International Guide
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-68841-7
    Medium: Buch
    204,10 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Yadav Touring Theatrical Productions

    An International Guide
    1. Auflage 2022
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-367-68839-4
    Medium: Buch
    46,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Lam / Raphael Celebrity Bromances

    Constructing, Interpreting and Utilising Personas
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-55400-2
    Medium: Buch
    59,80 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Scherer / Scherer-Henze Narrative internationaler Theaterfestivals

    Kuratieren als kulturpolitische Strategie
    1. Auflage 2020
    Verlag: transcript
    ISBN: 978-3-8376-5357-1
    Medium: Buch
    30,00 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Sharp The Thriving Artist

    Saving and Investing for Performers, Artists, and the Stage & Film Industries
    Erscheinungsjahr 2015
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-317-61142-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    44,49 € (inkl. MwSt.)
    sofort verfügbar
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    Lam / Raphael Celebrity Bromances

    Constructing, Interpreting and Utilising Personas
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-55398-2
    Medium: Buch
    190,00 € (inkl. MwSt.)
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    Seeley D'Oyly Carte

    The Decline and Fall of an Opera Company
    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-61049-4
    Medium: Buch
    189,40 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Hadley / Johanson / Walmsley Audience Data and Research

    Perspectives from Cultural Policy, Arts Management and Practice
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-032-63244-5
    Medium: Buch
    54,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Wisotzki Intersektionale Praxis in den Darstellenden Künsten

    Eine Bestandsaufnahme
    1. Auflage 2026
    Verlag: Transcript Verlag
    ISBN: 978-3-8376-6771-4
    Medium: Buch
    29,00 € (inkl. MwSt.)
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    Sonning Creative Concert Production and Entrepreneurship

    Concert Dramaturgy and Project Development for the Performing Arts
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-22859-4
    Medium: Buch
    194,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Brodsky / Olin Junctures in Women's Leadership: The Arts

    Volume 3
    Erscheinungsjahr 2018
    Verlag: Rutgers University Press
    ISBN: 978-0-8135-7625-1
    Medium: Buch
    30,50 € (inkl. MwSt.)
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    Morrow Artist Management

    Agility in the Creative and Cultural Industries
    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-315-52088-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    52,49 € (inkl. MwSt.)
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    Nichols / Lewis / Tomczyk Entrepreneurial Cosplay

    Creating Identity, Building Identity, Brand and Business Acumen
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-21758-1
    Medium: Buch
    193,70 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Sonning Creative Concert Production and Entrepreneurship

    Concert Dramaturgy and Project Development for the Performing Arts
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-22855-6
    Medium: Buch
    57,90 € (inkl. MwSt.)
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    Hadley Cultural Leadership in Practice

    Beyond Arts Management and Cultural Policy
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-48772-4
    Medium: Buch
    46,80 € (inkl. MwSt.)
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    Cuyler Access, Diversity, Equity and Inclusion in Cultural Organizations

    Insights from the Careers of Executive Opera Managers of Color in the US
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-58710-6
    Medium: Buch
    188,60 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Morrow Artist Management

    Agility in the Creative and Cultural Industries
    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-69765-2
    Medium: Buch
    190,10 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Lahav Curating, Interpretation and Museums

    When Attitude Becomes Form
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-08145-8
    Medium: Buch
    31,20 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Lahav Curating, Interpretation and Museums

    When Attitude Becomes Form
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-08141-0
    Medium: Buch
    72,10 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Järvinen Rethinking Cultural Centers

    A Nordic Perspective on Multipurpose Cultural Organizations
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-18210-0
    Medium: Buch
    66,80 € (inkl. MwSt.)
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    Balme / Fisher Theatre Institutions in Crisis

    European Perspectives
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-67666-7
    Medium: Buch
    59,50 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Beckman / Androes Strategic Decision Making in the Arts

    Case Studies in Arts and Cultural Entrepreneurship
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-53958-4
    Medium: Buch
    178,90 € (inkl. MwSt.)
    Lieferzeit ca. 10 Werktage
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    Hadley / Johanson / Walmsley Audience Data and Research

    Perspectives from Cultural Policy, Arts Management and Practice
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-63243-8
    Medium: Buch
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    Todorovic / Bakir Rethinking Strategy for Creative Industries

    Innovation and Interaction
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-66847-1
    Medium: Buch
    63,70 € (inkl. MwSt.)
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    Reid / Fjellvær Co-Leadership in the Arts and Culture

    Sharing Values and Vision
    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-39649-1
    Medium: Buch
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    O'Driscoll Creative Women in Ireland

    Not Your Muse
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-53448-6
    Medium: Buch
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    Stevenson Managing Organisational Success in the Arts

    1. Auflage 2018
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-73672-6
    Medium: Buch
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    Reid / Fjellvær Co-Leadership in the Arts and Culture

    Sharing Values and Vision
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-58702-1
    Medium: Buch
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    Ris Unternehmensethik für den Kulturbetrieb

    Perspektiven am Beispiel öffentlich-rechtlicher Theater
    2012. 2012
    Verlag: VS Verlag für Sozialw.
    ISBN: 978-3-531-19232-1
    Medium: Buch
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    Beckman / Androes Strategic Decision Making in the Arts

    Case Studies in Arts and Cultural Entrepreneurship
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-53957-7
    Medium: Buch
    75,50 € (inkl. MwSt.)
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    Brzozowska / Galuszka Crowdfunding and Independence in Film and Music

    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-71406-2
    Medium: Buch
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    Cheung / Hill / Kawashima Global Film Policies

    New Perspectives
    1. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-77415-8
    Medium: Buch
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    Kieffer / Socolof Rural Arts Management

    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-43142-0
    Medium: Buch
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    Kieffer / Socolof Rural Arts Management

    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-43143-7
    Medium: Buch
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    Brzozowska / Galuszka Crowdfunding and Independence in Film and Music

    1. Auflage 2023
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-71414-7
    Medium: Buch
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    O'Driscoll Creative Women in Ireland

    Not Your Muse
    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-53656-5
    Medium: Buch
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    Sharp The Thriving Artist

    Saving and Investing for Performers, Artists, and the Stage & Film Industries
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-88849-4
    Medium: Buch
    189,00 € (inkl. MwSt.)
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    Sharp The Thriving Artist

    Saving and Investing for Performers, Artists, and the Stage & Film Industries
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-80917-8
    Medium: Buch
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    Grange The Business of American Theatre

    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-46020-4
    Medium: Buch
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    Connock Entrepreneurship in Media and Entertainment

    Hits and Value Creation
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-032-84799-3
    Medium: Buch
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    Herbert / Johnson Point of Sale

    Analyzing Media Retail
    Erscheinungsjahr 2019
    Verlag: Rutgers University Press
    ISBN: 978-0-8135-9552-8
    Medium: Buch
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    Oliveira / Rodrigues Modes of Production

    Performing Arts in Transition
    1. Auflage 2026
    Verlag: Transcript Verlag
    ISBN: 978-3-8376-6661-8
    Medium: Buch
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    Kenny Monsieur Francisque's Touring Troupe and Anglo-French Theatrical Culture, 1690-1770

    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Boydell Press
    ISBN: 978-1-83765-242-6
    Medium: Buch
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    Meeuwis Property and Finance on the Post-Brexit London Stage

    We Want What You Have
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-54802-5
    Medium: Buch
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    Laera Playwriting in Europe

    Mapping Ecosystems and Practices with Fabulamundi
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-50312-3
    Medium: Buch
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    Paoletti A Huge Revolution of Theatrical Commerce

    Erscheinungsjahr 2020
    Verlag: Cambridge University Press
    ISBN: 978-1-108-79048-2
    Medium: Buch
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    Rutter The Music Industry Handbook

    2. Auflage 2016
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-91050-8
    Medium: Buch
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    Schmidt Theatermanagement

    Eine Einführung
    2012
    Verlag: VS Verlag für Sozialwissenschaften
    ISBN: 978-3-531-18369-5
    Medium: Buch
    39,99 € (inkl. MwSt.)
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    Donohue The Theatrical Manager in Britain and America

    Player of a Perilous Game
    1. Auflage 2015
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-1-4008-6810-0
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    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
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    Bond Stage Management

    2. Auflage 1998
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-87830-067-9
    Medium: Buch
    42,50 € (inkl. MwSt.)
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    Kerr / Smith The Digital Stage

    Technology and the Future of Performing Arts
    1. Auflage 2025
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-032-94626-9
    Medium: Buch
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    Goldfinger Playwriting with Purpose

    A Guide and Workbook for Playwrights
    2. Auflage 2025
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-82590-8
    Medium: Buch
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    Hadley A Reader on Audience Development and Cultural Policy

    1. Auflage 2024
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-69518-7
    Medium: Buch
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    Mars The Grey House Performing Arts Industry Guide, 2021/22

    Print Purchase Includes 2 Years Free Online Access
    Twelfth Auflage
    Verlag: Grey House Publishing
    ISBN: 978-1-64265-838-5
    Medium: Buch
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    Jaen Theatre Artisans and Their Craft

    The Allied Arts Fields
    1. Auflage 2019
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8153-5222-8
    Medium: Buch
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    Gillette The Invisible City

    Travel, Attention, and Performance
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-13400-6
    Medium: Buch
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    Everist The Empire at the Opéra

    Erscheinungsjahr 2021
    Verlag: Cambridge University Press
    ISBN: 978-1-108-82938-0
    Medium: Buch
    22,00 € (inkl. MwSt.)
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    Heberling Zwischen Alleinherrschaft und kollektiver Leitung

    Der Intendantenberuf in der Weimarer Republik am Beispiel der Bayerischen Staatstheater
    1. Auflage 2025
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-144274-7
    Medium: Buch
    39,95 € (inkl. MwSt.)
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    Cossel Entscheidungsfindung im Kulturbetrieb am Beispiel der Spielplangestaltung im Theater

    1. Auflage 2011
    Verlag: Hampp Verlag
    ISBN: 978-3-86618-737-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    24,99 € (inkl. MwSt.)
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    Horbatowski Theater in the Face of War

    Polish-Ukrainian Theatrical Ties after the Russian Invasion in 2014
    Erscheinungsjahr 2025
    Verlag: Uniwersytet Jagiellonski, Wydawnictwo
    ISBN: 978-83-233-5474-1
    Medium: Buch
    31,50 € (inkl. MwSt.)
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    Jarcho Writing and the Modern Stage

    Erscheinungsjahr 2020
    Verlag: Cambridge University Press
    ISBN: 978-1-107-58481-5
    Medium: Buch
    42,50 € (inkl. MwSt.)
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    Fujiki Making Personas

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: HARVARD UNIVERSITY PRESS
    ISBN: 978-0-674-06569-7
    Medium: Buch
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    Jaen / Sadler Off Headset

    Essays on Stage Management Work, Life, and Career
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-33752-0
    Medium: Buch
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    Jaen / Sadler Off Headset

    Essays on Stage Management Work, Life, and Career
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-33751-3
    Medium: Buch
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    Falconer Starting a Theatre Company

    How to Become a Theatre Maker and Create Your Own Work
    1. Auflage 2023
    Verlag: Focal Press
    ISBN: 978-1-032-25131-8
    Medium: Buch
    46,00 € (inkl. MwSt.)
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    Hoesch Nachwuchsfestivals

    Institution, Organisation und Wandel des Gegenwartstheaters
    1. Auflage 2024
    Verlag: Herder Verlag GmbH
    ISBN: 978-3-534-64059-1
    Medium: Buch
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    Read The Dark Theatre

    A Book About Loss
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-43637-7
    Medium: Buch
    190,20 € (inkl. MwSt.)
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