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Politische Theorie, Politische Philosophie

6  Treffer  für „Routledge Communication Series“


    McCombs / Shaw / Weaver Communication and Democracy

    Exploring the intellectual Frontiers in Agenda-setting theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-8058-2555-8
    Medium: Buch
    57,50 € (inkl. MwSt.)
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    McCombs / Shaw / Weaver Communication and Democracy

    Exploring the intellectual Frontiers in Agenda-setting theory
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2554-1
    Medium: Buch
    79,50 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    Erscheinungsjahr 2004
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-0-8058-3775-9
    Medium: Buch
    134,50 € (inkl. MwSt.)
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    Kaid Handbook of Political Communication Research

    Erscheinungsjahr 2003
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-8058-3774-2
    Medium: Buch
    283,50 € (inkl. MwSt.)
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    Elwood Power in the Blood

    A Handbook on Aids, Politics, and Communication
    Erscheinungsjahr 1998
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2906-8
    Medium: Buch
    138,50 € (inkl. MwSt.)
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    Wanta The Public and the National Agenda

    How People Learn About Important Issues
    1. Auflage 1997
    Verlag: Taylor & Francis Inc
    ISBN: 978-0-8058-2460-5
    Medium: Buch
    43,50 € (inkl. MwSt.)
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