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Sozialwissenschaften

7  Treffer  für „Business & economics“


    Ghavami Big Data Management

    Data Governance Principles for Big Data Analytics
    1. Auflage 2020
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-066291-7
    Medium: Buch
    69,95 € (inkl. MwSt.)
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    Al-Sadik-Lowinski Alpha Males and Alpha Females

    Male executives from around the world on how to increase gender diversity in senior management
    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-116942-2
    Medium: Buch
    24,95 € (inkl. MwSt.)
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    Li China’s capitalist transformation

    The rhetoric that mattered
    1. Auflage 2023
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-077316-3
    Medium: Buch
    74,95 € (inkl. MwSt.)
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    Clifford The China Paradox

    At the Front Line of Economic Transformation
    2. Auflage, revised 2. Auflage with new content 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-072417-2
    Medium: Buch
    29,95 € (inkl. MwSt.)
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    Garti / Tzafrir Work–Family Triangle Synchronization

    Employee, manager, and spouse
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-075963-1
    Medium: Buch
    94,95 € (inkl. MwSt.)
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    Spillane / Joullié Overcoming Managerialism

    Power, Authority and Rhetoric at Work
    1. Auflage 2022
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-075816-0
    Medium: Buch
    104,95 € (inkl. MwSt.)
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    Pascual Innovation and Collaboration in the Digital Era

    The Role of Emotional Intelligence for Innovation Leadership and Collaborative Innovation
    1. Auflage 2021
    Verlag: De Gruyter
    ISBN: 978-3-11-066511-6
    Medium: Buch
    39,95 € (inkl. MwSt.)
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