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    Brown Writing Marketing

    1. Auflage 2005
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-1-4129-0265-6
    Medium: Buch
    261,50 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Brand Mascots

    And Other Marketing Animals
    1. Auflage 2015
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-82507-9
    Medium: Buch
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    Brown Brands and Branding

    1. Auflage 2016
    Verlag: SAGE Publications Ltd
    ISBN: 978-1-4739-1951-8
    Medium: Buch
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    Brown Writing Marketing

    1. Auflage 2008
    Verlag: SAGE Publications
    ISBN: 978-1-84787-110-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    79,99 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Writing Marketing

    1. Auflage 2005
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-1-4129-0266-3
    Medium: Buch
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    Brown Marketing - The Retro Revolution

    1. Auflage 2008
    Verlag: SAGE Publications
    ISBN: 978-1-84787-623-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Brown Marketing - The Retro Revolution

    1. Auflage 2001
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-0-7619-6850-4
    Medium: Buch
    262,50 € (inkl. MwSt.)
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    Brown The Lost Logo

    Erscheinungsjahr 2009
    Verlag: MARSHALL CAVENDISH CORP
    ISBN: 978-0-462-09917-0
    Medium: Buch
    12,49 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Brands and Branding

    1. Auflage 2016
    Verlag: SAGE Publications Ltd
    ISBN: 978-1-4739-1952-5
    Medium: Buch
    55,40 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Consuming Books

    The Marketing and Consumption of Literature
    1. Auflage 2006
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-36767-7
    Medium: Buch
    267,60 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Free Gift Inside!!

    Forget the Customer. Develop Marketease
    1. Auflage 2003
    Verlag: Wiley
    ISBN: 978-1-84112-546-6
    Medium: Buch
    37,50 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Brands and Branding

    1. Auflage 2016
    Verlag: SAGE Publications
    ISBN: 978-1-4739-8728-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    51,49 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Marketing - The Retro Revolution

    1. Auflage 2001
    Verlag: Sage Publications
    ISBN: 978-0-7619-6851-1
    Medium: Buch
    82,90 € (inkl. MwSt.)
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    Brown Consuming Books

    The Marketing and Consumption of Literature
    1. Auflage 2008
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-48791-7
    Medium: Buch
    84,80 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Grävingholt The Securitization of Foreign Aid

    2015. Auflage 2015
    Verlag: Palgrave MacMillan UK
    ISBN: 978-1-137-56881-6
    Medium: Buch
    139,09 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Turley Consumer Research

    Postcards From the Edge
    Erscheinungsjahr 2005
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-69003-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Brown / Patterson Imagining Marketing

    Art, Aesthetics and the Avant-Garde
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-56550-4
    Medium: eBook
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    Brown / Turley Consumer Research

    Postcards From the Edge
    Erscheinungsjahr 2005
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-69002-2
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Brown / Turley Consumer Research

    Postcards From the Edge
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-15684-4
    Medium: Buch
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    Brown / Patterson Imagining Marketing

    Art, Aesthetics and the Avant-Garde
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-23486-3
    Medium: Buch
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    Brown / Patterson Imagining Marketing

    Art, Aesthetics and the Avant-Garde
    Erscheinungsjahr 2001
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-56549-8
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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    Brown / Turley Consumer Research

    Postcards From the Edge
    Erscheinungsjahr 1997
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-17317-9
    Medium: Buch
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    Brown / Ponsonby-McCabe Brand Mascots

    And Other Marketing Animals
    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-82676-1
    Medium: Buch
    268,00 € (inkl. MwSt.)
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    Brown / Ponsonby-McCabe Brand Mascots

    And Other Marketing Animals
    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-05383-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Brown / Ponsonby-McCabe Brand Mascots

    And Other Marketing Animals
    Erscheinungsjahr 2014
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-134-05390-2
    Medium: eBook
    Format: EPUB
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