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    Rajola Customer Relationship Management

    Organizational and Technological Perspectives
    1. Auflage. Softcover version of original hardcover Auflage 2003
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-07885-9
    Medium: Buch
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Rajola Customer Relationship Management in the Financial Industry

    Organizational Processes and Technology Innovation
    2. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-43564-5
    Medium: Buch
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    Rajola Customer Relationship Management in the Financial Industry

    Organizational Processes and Technology Innovation
    2. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-35553-0
    Medium: Buch
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    Rajola Customer Relationship Management

    Organizational and Technological Perspectives
    2003
    Verlag: Springer Berlin Heidelberg
    ISBN: 978-3-540-44001-7
    Medium: Buch
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    Rajola Customer Relationship Management

    Organizational and Technological Perspectives
    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-540-24718-0
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
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    Rajola Customer Relationship Management in the Financial Industry

    Organizational Processes and Technology Innovation
    2. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-642-35554-7
    Medium: eBook
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    Veit / Kundisch / Weitzel Enterprise Applications and Services in the Finance Industry

    3rd International Workshop, FinanceCom 2007, Montreal, Canada, December 8, 2007, Revised Papers
    Erscheinungsjahr 2008
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-540-78549-1
    Medium: Buch
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    Veit / Kundisch / Weitzel Enterprise Applications and Services in the Finance Industry

    3rd International Workshop, FinanceCom 2007, Montreal, Canada, December 8, 2007, Revised Papers
    2008
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-540-78550-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
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