Ergebnisse filtern
-
- 10
-
- 2
- 2
- 2
- 3
- 1
-
- 9
- 1
-
- 10
-
- 10
-
- 10
-
- 10
- 6
-
Bruggen / Wiergenra Marketing Decision Making and Decision Support
Challenges and Perspectives for Successful Marketing Management Support Systems1. Auflage 2010Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-368-8Medium: Buch90,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Armelini / Villeneuve Marketing Expenditures and Word-of-Mouth Communication
Complements or Substitutes?1. Auflage 2010Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-380-0Medium: Buch55,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Chandon / Wansink Is Food Marketing Making Us Fat?
A Multi-Disciplinary Review1. Auflage 2011Verlag: Now Publishers IncISBN: 978-1-60198-466-1Medium: Buch83,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Silk Conflict Policy and Advertising Agency-Client Relations
The Problem of Competing Clients Sharing a Common Agency1. Auflage 2012Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-604-7Medium: Buch70,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Bijmolt / Dorotic / Verhoef Loyalty Programs
Generalizations on Their Adoption, Effectiveness and Design1. Auflage 2011Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-500-2Medium: Buch60,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Yao / Mela Sponsored Search Auctions
Research Opportunities in Marketing1. Auflage 2009Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-228-5Medium: Buch55,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Krug / Weinberg Mission • Money • Merit
Using the Portfolio Approach to Drive Nonprofit Performance1. Auflage 2012Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-614-6Medium: Buch99,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Holbrook PLAYING THE CHANGES ON THE JAZZ METAPHOR
AN EXPANDED CONCEPTUALIZATION OF MUSIC, MANAGEMENT, AND MARKETING-RELATED THEMES1. Auflage 2008Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-172-1Medium: Buch90,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Raghubir / Tyebjee / Ying-Ching The Sense and Nonsense of Consumer Product Testing
How to Identify whether Consumers are Blindly Loyal?1. Auflage 2009Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-262-9Medium: Buch55,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Ratchford CONSUMER SEARCH BEHAVIOR AND ITS EFFECT ON MARKETS
1. Auflage 2009Verlag: Now PublishersISBN: 978-1-60198-200-1Medium: Buch65,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort