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12  Treffer  für „Handel und Internationales Marketing / Retailing and International Marketing“


    Fota Online Shopping Intentions

    Antecedents and Moderators of Shopping Intention Formation in New Fields of E-Commerce
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-37662-8
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Berg Retail Branding and Store Loyalty

    Analysis in the Context of Reciprocity, Store Accessibility, and Retail Formats
    1. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-01596-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
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    Weindel Retail Brand Equity and Loyalty

    Analysis in the Context of Sector-Specific Antecedents, Perceived Value, and Multichannel Retailing
    1. Auflage 2016
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-15037-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Winters Omni-Channel Retailing

    An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-34707-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    106,99 € (inkl. MwSt.)
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    Flecker Die Bedeutung von Musik für die Gestaltung von Markenpersönlichkeit

    2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-06742-7
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Elsner Retail Internationalization

    Analysis of Market Entry Modes, Format Transfer and Coordination of Retail Activities
    1. Auflage 2013
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-01096-6
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Sinning International Strategic Management of Brands and Online Firms

    Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms’ Internationalization
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-38050-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Rollin Essays on congruence theory in marketing

    Special focus on digital products and webstores
    1. Auflage 2022
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-39364-9
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    Schu Online Growth Options for Retailers

    Three Essays on Domestic and International Growth Strategies with Online Retailing
    1. Auflage 2017
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-18215-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    53,49 € (inkl. MwSt.)
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    Wagner Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels

    Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms
    1. Auflage 2021
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-35150-2
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    96,29 € (inkl. MwSt.)
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    Neus Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments

    1. Auflage 2020
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-29262-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: 1 - PDF Watermark
    90,94 € (inkl. MwSt.)
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    Schröder The Replication of Retail Fashion Formats into Foreign Countries

    A Qualitative Analysis
    1. Auflage 2014
    Verlag: Springer
    ISBN: 978-3-658-07541-5
    Medium: eBook
    Format: PDF
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    53,49 € (inkl. MwSt.)
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