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Fota Online Shopping Intentions
Antecedents and Moderators of Shopping Intention Formation in New Fields of E-Commerce1. Auflage 2022Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-37662-8Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark96,29 € (inkl. MwSt.)
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Berg Retail Branding and Store Loyalty
Analysis in the Context of Reciprocity, Store Accessibility, and Retail Formats1. Auflage 2013Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-01596-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark53,49 € (inkl. MwSt.)
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Weindel Retail Brand Equity and Loyalty
Analysis in the Context of Sector-Specific Antecedents, Perceived Value, and Multichannel Retailing1. Auflage 2016Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-15037-2Medium: eBookFormat: PDF
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Winters Omni-Channel Retailing
An Analysis of Channel Interdependencies, Integration Services and Specific Marketing Instruments1. Auflage 2021Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-34707-9Medium: eBookFormat: PDF
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Flecker Die Bedeutung von Musik für die Gestaltung von Markenpersönlichkeit
2014Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-06742-7Medium: eBookFormat: PDF
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Elsner Retail Internationalization
Analysis of Market Entry Modes, Format Transfer and Coordination of Retail Activities1. Auflage 2013Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-01096-6Medium: eBookFormat: PDF
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Sinning International Strategic Management of Brands and Online Firms
Essays on Perceived Brand Globalness, Endorsed Branding, and E-Commerce Firms’ Internationalization1. Auflage 2022Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-38050-2Medium: eBookFormat: PDF
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Rollin Essays on congruence theory in marketing
Special focus on digital products and webstores1. Auflage 2022Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-39364-9Medium: eBookFormat: PDF
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Schu Online Growth Options for Retailers
Three Essays on Domestic and International Growth Strategies with Online Retailing1. Auflage 2017Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-18215-1Medium: eBookFormat: PDF
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Wagner Drivers and Barriers of Consumer Behavior Regarding New Technologies and Digital Channels
Investigating the Phenomenon of Anthropomorphism and New Online Consumption Forms1. Auflage 2021Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-35150-2Medium: eBookFormat: PDF
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Neus Event Marketing in the Context of Higher Education Marketing and Digital Environments
1. Auflage 2020Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-29262-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark90,94 € (inkl. MwSt.)
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Schröder The Replication of Retail Fashion Formats into Foreign Countries
A Qualitative Analysis1. Auflage 2014Verlag: SpringerISBN: 978-3-658-07541-5Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark53,49 € (inkl. MwSt.)
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