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    Eldridge II / Hess / Westlund Definitions of Digital Journalism (Studies)

    1. Auflage 2020
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-367-86007-3
    Medium: Buch
    193,50 € (inkl. MwSt.)
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    Bodker / Neverla Environmental Journalism

    1. Auflage 2013
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-82749-2
    Medium: Buch
    138,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hanusch Lifestyle Journalism

    1. Auflage 2013
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-82752-2
    Medium: Buch
    49,00 € (inkl. MwSt.)
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    Richardson Language and Journalism

    1. Auflage 2009
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-55116-8
    Medium: Buch
    132,50 € (inkl. MwSt.)
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    Franklin The Future of Journalism

    1. Auflage 2012
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-62929-4
    Medium: Buch
    55,50 € (inkl. MwSt.)
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    Conboy How Journalism Uses History

    1. Auflage 2012
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-415-62290-5
    Medium: Buch
    242,50 € (inkl. MwSt.)
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    Conboy How Journalism Uses History

    1. Auflage 2014
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-138-00891-5
    Medium: Buch
    69,00 € (inkl. MwSt.)
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    Franklin The Future of Journalism

    1. Auflage 2011
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-59869-9
    Medium: Buch
    149,50 € (inkl. MwSt.)
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    Franklin The Future of Journalism: Developments and Debates

    Developments and Debates
    1. Auflage 2013
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-82754-6
    Medium: Buch
    45,50 € (inkl. MwSt.)
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    Holmes Mapping the Magazine

    Comparative studies in magazine journalism
    1. Auflage 2007
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-0-415-45115-4
    Medium: Buch
    132,50 € (inkl. MwSt.)
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    Wall Mapping Citizen and Participatory Journalism in Newsrooms, Classrooms and Beyond

    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-43744-2
    Medium: Buch
    228,80 € (inkl. MwSt.)
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    Wall Mapping Citizen and Participatory Journalism in Newsrooms, Classrooms and Beyond

    1. Auflage 2021
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-1-032-08402-2
    Medium: Buch
    65,10 € (inkl. MwSt.)
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    Bodker / Neverla Environmental Journalism

    1. Auflage 2016
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-1-138-67737-1
    Medium: Buch
    58,00 € (inkl. MwSt.)
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    Le Masurier Slow Journalism

    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-58712-3
    Medium: Buch
    64,10 € (inkl. MwSt.)
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    Rafter Entrepreneurial Journalism

    1. Auflage 2017
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-138-07029-5
    Medium: Buch
    193,50 € (inkl. MwSt.)
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    Hanusch Lifestyle Journalism

    1. Auflage 2017
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-08560-2
    Medium: Buch
    45,50 € (inkl. MwSt.)
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    Rafter Entrepreneurial Journalism

    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-26462-8
    Medium: Buch
    65,80 € (inkl. MwSt.)
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    Le Masurier Slow Journalism

    1. Auflage 2018
    Verlag: Taylor & Francis Ltd
    ISBN: 978-1-138-60217-5
    Medium: Buch
    144,50 € (inkl. MwSt.)
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    Allan Photojournalism and Citizen Journalism

    Co-Operation, Collaboration and Connectivity
    1. Auflage 2017
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-415-79246-2
    Medium: Buch
    186,50 € (inkl. MwSt.)
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    Gutsche, Jr. / Brennen Journalism Research in Practice

    Perspectives on Change, Challenges, and Solutions
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-46966-5
    Medium: Buch
    212,20 € (inkl. MwSt.)
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    Allan Photojournalism and Citizen Journalism

    Co-operation, Collaboration and Connectivity
    1. Auflage 2019
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-14324-4
    Medium: Buch
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    Conboy How Journalism Uses History

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-73904-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    60,99 € (inkl. MwSt.)
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    Gutsche, Jr. / Brennen Journalism Research in Practice

    Perspectives on Change, Challenges, and Solutions
    1. Auflage 2022
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-49644-9
    Medium: Buch
    65,70 € (inkl. MwSt.)
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    Conboy How Journalism Uses History

    Erscheinungsjahr 2013
    Verlag: CRC Press
    ISBN: 978-1-135-73911-9
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    60,99 € (inkl. MwSt.)
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    Allan / Carter / Cushion The Future of Journalism

    Risks, Threats and Opportunities
    1. Auflage 2020
    Verlag: Routledge
    ISBN: 978-0-367-58593-8
    Medium: Buch
    64,80 € (inkl. MwSt.)
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