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Tadajewski / Jones Historical Research in Marketing Management
1. Auflage 2016Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-72463-0Medium: Buch138,50 € (inkl. MwSt.)
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Tadajewski / Jones Historical Research in Marketing Management
1. Auflage 2018Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-00215-2Medium: Buch44,00 € (inkl. MwSt.)
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McEachern / Carrigan Contemporary Issues in Green and Ethical Marketing
1. Auflage 2013Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-72382-4Medium: Buch137,50 € (inkl. MwSt.)
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McEachern / Carrigan Contemporary Issues in Green and Ethical Marketing
1. Auflage 2015Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-94828-0Medium: Buch42,50 € (inkl. MwSt.)
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Tagg / Stevenson / Vescovi New Developments in Online Marketing
Erscheinungsjahr 2013Verlag: CRC PressISBN: 978-1-135-74352-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)63,49 € (inkl. MwSt.)
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Tagg / Stevenson / Vescovi New Developments in Online Marketing
Erscheinungsjahr 2013Verlag: CRC PressISBN: 978-1-135-74359-8Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)63,49 € (inkl. MwSt.)
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Tagg / Stevenson / Vescovi New Developments in Online Marketing
1. Auflage 2012Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-62887-7Medium: Buch138,50 € (inkl. MwSt.)
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Mason / Kjellberg / Hagberg Marketing Performativity
Theories, practices and devices1. Auflage 2017Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-23726-1Medium: Buch131,50 € (inkl. MwSt.)
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Mason / Kjellberg / Hagberg Marketing Performativity
Theories, practices and devices1. Auflage 2018Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-10950-9Medium: Buch44,00 € (inkl. MwSt.)
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Arsel / Eräranta / Moisander Gendering Theory in Marketing and Consumer Research
1. Auflage 2018Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-07707-5Medium: Buch44,00 € (inkl. MwSt.)
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Arsel / Eräranta / Moisander Gendering Theory in Marketing and Consumer Research
1. Auflage 2016Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-23708-7Medium: Buch132,50 € (inkl. MwSt.)
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Roslender / Wilson The Marketing / Accounting Interface
Erscheinungsjahr 2013Verlag: CRC PressISBN: 978-1-135-74331-4Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection63,49 € (inkl. MwSt.)
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Roslender / Wilson The Marketing / Accounting Interface
1. Auflage 2016Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-19288-1Medium: Buch42,50 € (inkl. MwSt.)
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Roslender / Wilson The Marketing / Accounting Interface
Erscheinungsjahr 2013Verlag: CRC PressISBN: 978-1-135-74324-6Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 0 - No protection63,49 € (inkl. MwSt.)
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Roslender / Wilson The Marketing / Accounting Interface
1. Auflage 2012Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-62886-0Medium: Buch138,50 € (inkl. MwSt.)
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Bennett / Kerrigan / O'Reilly New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing
1. Auflage 2017Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-11827-0Medium: Buch43,50 € (inkl. MwSt.)
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Bennett / Kerrigan / O'Reilly New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing
1. Auflage 2012Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-62889-1Medium: Buch136,50 € (inkl. MwSt.)
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Bennett / Kerrigan / O'Reilly New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing
Erscheinungsjahr 2013Verlag: CRC PressISBN: 978-1-135-74387-1Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: 0 - No protection39,99 € (inkl. MwSt.)
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Bennett / Kerrigan / O'Reilly New Horizons in Arts, Heritage, Nonprofit and Social Marketing
Erscheinungsjahr 2013Verlag: CRC PressISBN: 978-1-135-74380-2Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: 0 - No protection39,99 € (inkl. MwSt.)
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Lowrie / Hemsley-Brown On the Marketisation and Marketing of Higher Education
1. Auflage 2013Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-72563-7Medium: Buch137,50 € (inkl. MwSt.)
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Brownlie / Hewer / Tadajewski Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing
On the Potential of Critical Marketing1. Auflage 2013Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-81615-1Medium: Buch137,50 € (inkl. MwSt.)
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Brownlie / Hewer / Tadajewski Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing
1. Auflage 2014Verlag: CRC PressISBN: 978-1-317-85022-9Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)54,49 € (inkl. MwSt.)
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Brownlie / Hewer / Tadajewski Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing
1. Auflage 2014Verlag: CRC PressISBN: 978-1-317-85021-2Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)54,49 € (inkl. MwSt.)
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Piacentini / Cui Multicultural Perspectives in Customer Behaviour
1. Auflage 2014Verlag: RoutledgeISBN: 978-1-138-00892-2Medium: Buch71,60 € (inkl. MwSt.)
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Piacentini / Cui Multicultural Perspectives in Customer Behaviour
Erscheinungsjahr 2013Verlag: CRC PressISBN: 978-1-135-74415-1Medium: eBookFormat: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)60,99 € (inkl. MwSt.)
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