Ergebnisse filtern
-
- 87
-
- 1
- 14
- 51
- 1
- 16
- 4
-
- 3
- 39
- 45
-
- 87
-
- 84
- 3
-
- 87
- 85
-
St John / St. John III / Opdycke Lamme Pathways to Public Relations
Histories of Practice and Profession1. Auflage 2018Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-138-49559-3Medium: Buch182,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
James Positioning Theory and Strategic Communication
A new approach to public relations research and practice1. Auflage 2014Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-415-53263-1Medium: Buch232,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Somerville / Hargie / Taylor International Public Relations
Perspectives from deeply divided societies1. Auflage 2016Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-138-86013-1Medium: Buch192,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
St John / St. John III / Opdycke Lamme Pathways to Public Relations
Histories of Practice and Profession1. Auflage 2014Verlag: RoutledgeISBN: 978-0-415-66035-8Medium: Buch217,99 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Topic Workplace Culture in Mass Communication Industries
1. Auflage 2023Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-032-30360-4Medium: Buch181,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
James Positioning Theory and Strategic Communication
A new approach to public relations research and practice1. Auflage 2018Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-138-49736-8Medium: Buch64,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Bourne Trust, Power and Public Relations in Financial Markets
1. Auflage 2016Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-415-71921-6Medium: Buch150,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Stoker Paradox in Public Relations
A Contrarian Critique of Theory and Practice1. Auflage 2020Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-138-67194-2Medium: Buch182,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Bourne Trust, Power and Public Relations in Financial Markets
1. Auflage 2021Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-34072-8Medium: Buch54,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Adi Protest Public Relations
Communicating dissent and activism1. Auflage 2020Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-66498-5Medium: Buch52,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Tench / Meng / Moreno Strategic Communication in a Global Crisis
National and International Responses to the COVID-19 Pandemic1. Auflage 2022Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-032-02695-4Medium: Buch161,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Pompper Community Building and Early Public Relations
Pioneer Women's Role on and after the Oregon Trail1. Auflage 2020Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-367-22401-1Medium: Buch182,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Maartens / Bivins Propaganda and Public Relations in Military Recruitment
Promoting Military Service in the Twentieth and Twenty-First Centuries1. Auflage 2020Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-367-33392-8Medium: Buch182,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Fitch / Motion Popular Culture and Social Change
The Hidden Work of Public Relations1. Auflage 2020Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-1-138-70280-6Medium: Buch182,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Kunieda / Yamamura / Miyabe Public Relations in Japan
Evolution of Communication Management in a Culture of Lifetime EmploymentErscheinungsjahr 2018Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-1-138-63476-3Medium: Buch143,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Marsh Public Relations, Cooperation, and Justice
From Evolutionary Biology to Ethics1. Auflage 2019Verlag: RoutledgeISBN: 978-0-367-87418-6Medium: Buch57,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Almiron / Xifra Climate Change Denial and Public Relations
Strategic communication and interest groups in climate inaction1. Auflage 2019Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-8153-5883-1Medium: Buch182,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Moore Public Relations and the History of Ideas
1. Auflage 2015Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-415-63454-0Medium: Buch202,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Topic Corporate Social Responsibility and Environmental Affairs in the British Press
An Ecofeminist Critique of Neoliberalism1. Auflage 2023Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)ISBN: 978-0-367-55020-2Medium: Buch56,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Rees Public Relations, Branding and Authenticity
Brand Communications in the Digital Age1. Auflage 2020Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-07765-5Medium: Buch143,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Edwards Power, Diversity and Public Relations
1. Auflage 2019Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-86782-9Medium: Buch44,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Hutchins / Tindall Public Relations and Participatory Culture
Fandom, Social Media and Community Engagement1. Auflage 2019Verlag: RoutledgeISBN: 978-0-367-35901-0Medium: Buch61,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Tachkova / Coombs Communicating in Extreme Crises
Lessons from the Edge1. Auflage 2022Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-55679-2Medium: Buch173,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Pompper Community Building and Early Public Relations
Pioneer Women's Role on and after the Oregon Trail1. Auflage 2022Verlag: Taylor & Francis LtdISBN: 978-0-367-67936-1Medium: Buch52,00 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage -
Strauss Challenging Corporate Social Responsibility
Lessons for Public Relations from the Casino Industry1. Auflage 2019Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-367-86854-3Medium: Buch55,50 € (inkl. MwSt.)
Lieferzeit ca. 10 Werktage
Ist Ihr gesuchter Titel nicht Teil der Ergebnisse? Dann nutzen Sie unser Kontaktformular
Bitte ändern Sie das Passwort