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Marketing
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Hinson / Odame / Twum The Future of Entrepreneurship in Africa
Cross-Sectoral Perspectives Post COVID-191. Auflage 2023Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)ISBN: 978-1-032-29848-1Medium: Buch164,50 € (inkl. MwSt.)
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Weber Sticks and Stones
How Digital Business Reputations Are Created Over Time and Lost in a Click1. Auflage 2009Verlag: John Wiley and Sons LtdISBN: 978-0-470-45738-2Medium: Buch20,50 € (inkl. MwSt.)
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Herweg Radios Niche Marketing Revolution FutureSell
1. Auflage 1997Verlag: Taylor & FrancisISBN: 978-0-240-80202-2Medium: Buch78,50 € (inkl. MwSt.)
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Karsaklian Multicultural Marketing Is Your Story
Erscheinungsjahr 2023Verlag: Business Expert PressISBN: 978-1-63742-469-8Medium: Buch32,00 € (inkl. MwSt.)
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Gorchels The Product Manager's Handbook 4/E
4. Auflage 2011Verlag: McGraw-Hill Education - EuropeISBN: 978-0-07-177298-3Medium: Buch92,50 € (inkl. MwSt.)
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Sullivan Hey Whipple, Squeeze This
The Classic Guide to Creating Great Advertising6. Auflage 2022Verlag: Wiley John + SonsISBN: 978-1-119-81969-1Medium: Buch31,00 € (inkl. MwSt.)
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Gabbay / Leenders Corporate Social Capital and Liability
Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 1999Verlag: Springer USISBN: 978-1-4613-7284-4Medium: Buch213,99 € (inkl. MwSt.)
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Gabbay / Leenders Corporate Social Capital and Liability
1999Verlag: Springer USISBN: 978-0-7923-8501-1Medium: Buch213,99 € (inkl. MwSt.)
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Lewrick / Link / Leifer Das Design Thinking Toolbook
Die besten Werkzeuge & Methoden1. Auflage 2020Verlag: VersusISBN: 978-3-03909-779-1Medium: eBookFormat: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)24,90 € (inkl. MwSt.)
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Tuten Advertisers at Work
1. Auflage 2012Verlag: ApressISBN: 978-1-4302-3828-7Medium: Buch29,95 € (inkl. MwSt.)
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Krey / Rossi Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers
Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC)1. Auflage 2019Verlag: Springer International PublishingISBN: 978-3-030-02567-0Medium: Buch320,99 € (inkl. MwSt.)
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