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Marketing

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    Hinson / Odame / Twum The Future of Entrepreneurship in Africa

    Cross-Sectoral Perspectives Post COVID-19
    1. Auflage 2023
    Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
    ISBN: 978-1-032-29848-1
    Medium: Buch
    164,50 € (inkl. MwSt.)
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    Weber Sticks and Stones

    How Digital Business Reputations Are Created Over Time and Lost in a Click
    1. Auflage 2009
    Verlag: John Wiley and Sons Ltd
    ISBN: 978-0-470-45738-2
    Medium: Buch
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    Herweg Radios Niche Marketing Revolution FutureSell

    1. Auflage 1997
    Verlag: Taylor & Francis
    ISBN: 978-0-240-80202-2
    Medium: Buch
    78,50 € (inkl. MwSt.)
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    Karsaklian Multicultural Marketing Is Your Story

    Erscheinungsjahr 2023
    Verlag: Business Expert Press
    ISBN: 978-1-63742-469-8
    Medium: Buch
    32,00 € (inkl. MwSt.)
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    Gorchels The Product Manager's Handbook 4/E

    4. Auflage 2011
    Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
    ISBN: 978-0-07-177298-3
    Medium: Buch
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    Sullivan Hey Whipple, Squeeze This

    The Classic Guide to Creating Great Advertising
    6. Auflage 2022
    Verlag: Wiley John + Sons
    ISBN: 978-1-119-81969-1
    Medium: Buch
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    Gabbay / Leenders Corporate Social Capital and Liability

    Softcover Nachdruck of the original 1. Auflage 1999
    Verlag: Springer US
    ISBN: 978-1-4613-7284-4
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Gabbay / Leenders Corporate Social Capital and Liability

    1999
    Verlag: Springer US
    ISBN: 978-0-7923-8501-1
    Medium: Buch
    213,99 € (inkl. MwSt.)
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    Lewrick / Link / Leifer Das Design Thinking Toolbook

    Die besten Werkzeuge & Methoden
    1. Auflage 2020
    Verlag: Versus
    ISBN: 978-3-03909-779-1
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
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    sofort verfügbar
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    Tuten Advertisers at Work

    1. Auflage 2012
    Verlag: Apress
    ISBN: 978-1-4302-3828-7
    Medium: Buch
    29,95 € (inkl. MwSt.)
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    Krey / Rossi Finding New Ways to Engage and Satisfy Global Customers

    Proceedings of the 2018 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress (WMC)
    1. Auflage 2019
    Verlag: Springer International Publishing
    ISBN: 978-3-030-02567-0
    Medium: Buch
    320,99 € (inkl. MwSt.)
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