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Bereichsspezifisches Management

5  Treffer  für „Edwards, Helen“


    Edwards From Marginal to Mainstream

    Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - and How to Get There First
    1. Auflage 2023
    Verlag: Kogan Page Ltd
    ISBN: 978-1-3986-0431-5
    Medium: Buch
    32,00 € (inkl. MwSt.)
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    Edwards From Marginal to Mainstream

    Why Tomorrow's Brand Growth Will Come from the Fringes - And How to Get There First
    1. Auflage 2023
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0433-9
    Medium: Buch
    81,50 € (inkl. MwSt.)
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    Edwards From Marginal to Mainstream

    Why Tomorrow’s Brand Growth Will Come from the Fringes - and How to Get There First
    1. Auflage 2023
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-1-3986-0432-2
    Medium: eBook
    Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    31,99 € (inkl. MwSt.)
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    Edwards / Day Creating Passion Brands

    How to Build Emotional Brand Connection with Customers
    1. Auflage 2007
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-4762-5
    Medium: Buch
    40,00 € (inkl. MwSt.)
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    Edwards / Day Creating Passion Brands

    How to Build Emotional Brand Connection with Customers
    1. Auflage 2005
    Verlag: Kogan Page
    ISBN: 978-0-7494-4602-4
    Medium: eBook
    Format: PDF
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
    37,99 € (inkl. MwSt.)
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